๑۩۞۩๑  جدیدترین و جالب ترین مطالب روز دنیا  ๑۩۞۩๑
๑۩۞۩๑  جدیدترین و جالب ترین مطالب روز دنیا  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جدیدترین و جالب ترین مطالب روز دنیا ๑۩۞۩๑

پشیمونی




اگه سالها بعد سالهای خیلی دور بازم به یکی دلبستم...
دوســــتت دارم رو اصلا به زبون نمیارم...
قربون صدقه رفتن که هیچی...
نگرانی ام بروز نمیدم...
وقتی حالش خوب نبود باهاش صحبت نمیکنم و آرومش نمیکنم...
بجاش میگم برو یه دوش بگیر بهتر میشی....
باهاش زیاد بیرون نمیرم ، تا اگه جدا شدیم خیابونای شهر عذابم ندن...
به چشماش خیر نمیشم ، تا دلم گیر چشماش نشن...
سعی میکنم وقتی داره خودشو برام لوس میکنه بحث رو عوض کنم ،
تا صداش که یادم اومد دیوونه نشم....
وقتی خواست قسم بخوره که تنهام نمیزاره ، انگشتمو میذارم رو لبش و
میگم لازم نیس قسم بخوری ، حرمت خدا رو نشکون...
خلاصه اصلا بهش گیر نمیدم و پاپیچه کاراش نمیشم...
انگار نه انگار...
من تجربه کردم...
شما هم باخبر باشید...
تاوان دلبستن به آدما یه عمر پشیمونیه و گریه...!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
RzzR11 چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 03:36

خو گناه اون بدبخت چیه که تو هی بسوزونیش؟؟؟؟؟کسی میخاد اینجور برخود کنه بیخود میکنه میره سراغه بعدی!اونم بعد ازتو باکسه دیگه ای اینجور برخود میکنه!اه اه!اصلا خوشم نیوووووومد

18 mohadese سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 20:49

دیگه هیچ وقت تو چشای کسی نگا نمیکنم.....یه بار نگاه کردم...سه سال عذاب کشیدم بدون اینکه خودش بدونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد