๑۩۞۩๑  جدیدترین و جالب ترین مطالب روز دنیا  ๑۩۞۩๑
๑۩۞۩๑  جدیدترین و جالب ترین مطالب روز دنیا  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جدیدترین و جالب ترین مطالب روز دنیا ๑۩۞۩๑

درد عشق و انتظار (بهرام حصیری) + دانلود

درد عشق و انتظار


درد عشق و انتظار

دارم زان شب یادگار

در آن شب سرد پاییز
آهنگ سفر می کردی
از رهگذری محنت بین
دیدم که گذر می کردی
تو رفتی و دلم غمین شد
قرین آه آتشین شد
از آن شبی که بر نگشتی
جهان که شادی آفرین بود
به چشم من غم آفرین شد
از آن شبی که بر نگشتی
از آن شب سرد خزان شبها گذشته
داستان باده و مینا گذشته
روزگاری بر من تنها گذشته 

 

لینک دانلود آهنگ

نظرات 1 + ارسال نظر
ناصر پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 14:40

اگه بتونم دانلود کنم چه عشقی میکنم اگه با صدای پروین هم بود چه بهتر قبلا متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد