๑۩۞۩๑  جدیدترین و جالب ترین مطالب روز دنیا  ๑۩۞۩๑
๑۩۞۩๑  جدیدترین و جالب ترین مطالب روز دنیا  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جدیدترین و جالب ترین مطالب روز دنیا ๑۩۞۩๑

عکسهای جنجالی دانشگاه آزاد قزوین

بی توجهی به مسائل فرهنگی در دانشگاه ها و نبود برنامه ای جامع برای حل مشکلات و موضوعات فرهنگی موجبات ناهمگونی های عرفی را به وجود آورده است.
به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، روابط ناشایست بین دختران و پسران و نیز وجود پوشش نامناسب و زننده در بین برخی از دانشجویان از جمله مواردی است که در بین دانشگاه ها دیده می شود.
پوشش و حجاب دانشگاهی یکی از مقوله‌های فرهنگی دانشگاه‌هاست که رعایت آن برازنده دانشگاه‌های ایران اسلامی است، این در حالسیت که پوشش گروه اندکی از دانشجویان به حدی نامتعارف است که به سالن مد تبدیل شده است.
دراین بین نیز متعارف شدن رابطه ی بین دختران و پسران در برخی از دانشگاه ها به گونه ای است که تصویری غیر از یک فضای دانشگاه را در خود تداعی می کند.
تصاویری که در ادامه مطلب ثبت شده است ، مربوط به فضای ناهمگون اخلاقی در یکی از دانشگاه های غیر انتفاعی در قزوین است که امیدواریم مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

www.toppatogh.com | عکسهای جنجالی دانشگاه آزاد قزوین

مشاهده ( تصاویر زننده از وضعیت دختران و پسران در یکی از دانشگاه های قزوین ) در ادامه مطلب 

www.toppatogh.com | عکسهای جنجالی دانشگاه آزاد قزوین
www.toppatogh.com | عکسهای جنجالی دانشگاه آزاد قزوین
www.toppatogh.com | عکسهای جنجالی دانشگاه آزاد قزوین
www.toppatogh.com | عکسهای جنجالی دانشگاه آزاد قزوین
www.toppatogh.com | عکسهای جنجالی دانشگاه آزاد قزوین
نظرات 1 + ارسال نظر
negar پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 08:38 http://r

یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه سلام بچه ها

من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .
یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.

استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی
برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد

هم کار با پرستیژ بالا ست
هم رزو مه کاری واستون میشه
هم درآمدش خیلی خوبه
هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین

این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.
پیشنهاد می کنم از دست ندین .
برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک
30009900002424
پیامک کنید.

خودشون باهاتون تماس میگیرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد